La innovació s'ha d'entendre com el procés d'institucionalitzar (assumir com a organització) les millors pràctiques, permetent assumir compromisos que garanteixin la permanència d'aquestes pràctiques en el temps, la seva extensió a altres usuaris de l'organització i la rendibilitat d'esforços. La millora és, en aquest context, el resultat però també l'excusa per fomentar el debat i la reflexió que ajudi a les persones i les organitzacions a millorar i a mantenir els seus compromisos; també és una oportunitat, si volem que les nostres organitzacions treballin per al futur i s'adaptin a la funció social que els correspon.
Catalan
Aprenentatge organitzacional; Administració pública
Escola Innovació ; Núm. 33 (novembre 2014), p. 10-13
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/