Title:
|
Marcas que hacen noticias y diarios que hacen marcas
|
Author:
|
Sáez, Albert
|
Other authors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna |
Publication date:
|
2019 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Mitjans de comunicació de massa Mitjans de comunicació digitals Internet Mitjans de comunicació de massa--Públic |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a |
Pages:
|
3 p. |
Document type:
|
Article Article - Published version |
DOI:
|
http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2019.17.13
|
Published by:
|
Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials
|
Publish at:
|
adComunica. Revista Científica del Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, núm. 17, 2019
|
Share:
|
|