Avaluació de 4 experiències d'e-learning : formació continuada virtual en el camp de la farmacologia clínica

Autor/a

Ramió Bach, Xènia

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Otros/as autores/as

Castel Llobet, Josep Maria,

Fecha de publicación

2012

Resumen

Introducció: Les noves tecnologies han donat peu a la creació de propostes docents que es desenvolupen a través d'internet . Objectius: Avaluar quatre cursos de formació virtual realitzats a la Fundació Institut Català de Farmacologia per analitzat-ne l'activitat i la qualitat. Metodologia: S'ha mesurat el registre de participació dels alumnes mitjançant l'accés als materials i activitats proposades, i la qualitat de la formació mitjançant una enquesta de satisfacció. Resultats: La proporció de realització d'activitats ha estat notable i la qualitat dels cursos ben valorada. Conclusió: La bona valoració rebuda mostra la qualitat dels cursos realitzats i avala les nostres propostes pedagògiques.

Tipo de documento

Treball de fi de postgrau

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Ensenyament a distància

Publicado por

 

Documentos relacionados

Facultat de Medicina. Departament de Farmacologia, Terapèutica i Toxicologia. Treballs de recerca de postgrau ;

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)