Rock urbano, comunicación y autenticidad en el entorno digital actual

Author

Guillo Velasco, Igor

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Other authors

Lacalle Zalduendo, María Rosario,

Publication date

2013

Abstract

En este proyecto se pretende realizar un estudio sobre la transmisión del concepto de autenticidad de la música rock a través de Internet, focalizándolo en el llamado rock urbano español en la actualidad. Para ello se estudiará la bibliografía existente sobre el concepto de autenticidad en la música popular, con el fin de determinar unas categorías generales, que posteriormente nos servirán para analizar la red y obtener correlaciones

Document Type

Treball de fi de postgrau

Language

Spanish

Subjects and keywords

Música rock - Espanya; Música rock - Aspectes socials; Xarxes socials en línia - Màrqueting

Publisher

 

Related items

Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster Oficial de Recerca en Comunicació i Periodisme ;

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)