El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca

dc.contributor
Lázaro Pernias, Patrícia,
dc.contributor.author
Trujillo Muñoz, Sebastián
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
dc.date.issued
2013
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/114872
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:114872
dc.description.abstract
Amb el creixement de les xarxes socials digitals i la constant recerca de contingut de valori entreteniment que exigeix el nou consumidor, diferents marques estan utilitzant cada vegada més l'humor com a eina en el seu missatge per als mitjans digitals, esperant aconseguir nivells de "viralitat", abast, freqüència, posicionament i fins i tot engagement més alts. Molts d'ells ho aconsegueixen a curt termini, però: està realment aquest missatge representant correctament els valors de marca?, el consumidor arriba a identificar característiques importants del producte? La identitat de la marca es veu reflectida correctament després de l'ús de l'humor en un missatge?
dc.description.abstract
Con el crecimiento de las redes sociales y la constante búsqueda de contenido de valor y entretenimiento que exige el nuevo consumidor, diferentes marcas están utilizando cada vez más el humor como herramienta en su mensaje para los medios digitales, esperando alcanzar niveles de "viralidad", alcance, posicionamiento e incluso engagement más altos. Muchos de ellos lo logran a corto plazo, pero: ¿está realmente este mensaje representando correctamente los valores de marca?, el consumidor alcanza a identificar características importantes del producto?, ¿La identidad de la marca se ve reflejada correctamente después del uso del humor en un mensaje?
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital ;
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Publicitat Productes de marca
dc.title
El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca
dc.type
Treball de fi de postgrau


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)