Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones

dc.contributor
Lázaro Pernias, Patrícia,
dc.contributor.author
Pérez Cardona, Manuel
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
dc.date.issued
2013
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/114875
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:114875
dc.description.abstract
Actualment, els hàbits tecnològics dels usuaris són cada vegada més diferents a causa de la innovació. Entre aquests nous hàbits, el telèfon intel-ligent està tenint una repercussió molt gran. A més dels avantatges que dóna a l'usuari, està oferint a les empreses una nova manera de comunicar-se amb els consumidors mitjançant diferents tipus de publicitat, com són la publicitat en cercadors i contextual.
dc.description.abstract
Actualmente, los hábitos tecnológicos de los usuarios son cada vez más diferentes debido a la innovación. Entre esos nuevos hábitos, el smartphone está teniendo una repercusión muy grande. Además de las ventajas que da al usuario, está ofreciendo a las empresas una nueva manera de comunicarse con los consumidores mediante diferentes tipos de publicidad, como son la publicidad en buscadores y contextual. Esta investigación, trata de ofrecer a las empresas y personas interesadas en la publicidad para smartphones, una lectura de la efectividad que puede tener cuando está integrada en las páginas de resultados de los buscadores, denominada enlaces patrocinados o SEM
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital ;
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Publicitat Internet
dc.title
Efectividad de los enlaces patrocinados en los resultados de búsquedas comerciales en smartphones
dc.type
Treball de fi de postgrau


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)