La imposición progresiva de los imperativos comerciales sobre los de servicio en la televisión de las últimas décadas ha comportado la modificación de las cualidades originales del género documental y ha supuesto la progresiva desaparición de la información en profundidad de las parrillas programáticas. Este trabajo analiza el estado actual de la cuestión, cuantificando y analizando los documentales aparecidos en el prime-time de las principales televisiones europeas en la temporada 2010-2011. Los resultados demuestran una presencia mínima del documental en los mercados televisivos más importantes de Europa, exceptuando el Reino Unido.
La imposició progressiva dels imperatius comercials sobre la voluntat de servei en la televisió de les últimes dècades ha comportat la modificació de les qualitats originals del gènere documental i ha suposat la progressiva desaparició de la informació en profunditat de les graelles programàtiques. Aquest treball analitza l'estat actual de la qüestió, quantificant i analitzant els documentals apareguts en el prime-time de les principals televisions europees durant la temporada 2010-2011. Els resultats demostren una presencia mínima del documental en eles mercats televisius més importants d'Europa, exceptuant el Regne Unit.
Spanish
Documentals per televisió Europa
Facultat de Ciències de la Comunicació. Treballs de màster i postgrau. Màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat ;
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/