Autor/a

Navarro Jurado, Santiago

Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Otros/as autores/as

Mostaccio, Diego Javier,

Fecha de publicación

2012

Resumen

El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.


El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.


The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.

Tipo de documento

Treball final de grau

Lengua

Castellano

Materias y palabras clave

Empreses petites i mitjanes Direcció i administració Processament de dades; Recursos informatius Direcció i administració; Vendes per telèfon

Publicado por

 

Documentos relacionados

Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica ;

Derechos

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)