La dificultad que supone la oposición imperfecto / indefinido para los aprendices de E/LE es de todos conocida. Algunas propuestas se sustentan sobre la base de la noción de aspecto léxico y sobre las predicciones que se siguen de la llamada Hipótesis del aspecto. Este trabajo pretende verificar hasta qué punto los manuales de E/LE articulan la didáctica de la oposición imperfecto / indefinido sobre la base de la noción de aspecto léxico en dos manuales de E/LE.
La dificultat que suposa l'oposició imperfecte/ indefinit per als aprenents d'E/LE és per a tots coneguda. Algunes propostes es basen en la noció d'aspecte lèxic i en les prediccions de la hipòtesi de l'aspecte. Aquest treball pretén verificar fins a quin punt els manuals d'E/LE articulen la didàctica de l'oposició imperfet / indefinit sobre la noció d'aspecte lèxic en dos manuals d'E/LE seleccionats.
Castellano
Castellà Aspecte; Castellà Ensenyament Estudiants estrangers; Castellà Ensenyament Llibres de text; Llengua segona Adquisició
Facultat de Filosofia i Lletres. Màster oficial de llengua espanyola, literatura hispànica i espanyol com a llengua estrangera ;
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/