Author

González Rof, Maria Teresa

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Other authors

Femenia Pedrós, Pilar,

Publication date

2019

Abstract

El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.

Document Type

Treball de fi de postgrau

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació secundària obligatòria; Redacció (Literatura); Ensenyament-- Treball en equip; Treball de grup en educació; Psicologia de l'aprenentatge; Llegendes; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria; Cooperativisme a l'aula; Comunicació escrita; Psicologia

Publisher

 

Related items

Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria ;

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.

https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/

This item appears in the following Collection(s)