El present treball analitza les progressions d'aprenentatge de l'alumnat durant la realització d'una unitat didàctica sobre el model del so. Les dades es van recollir en un institut públic al Vallès Oriental. Les activitats de recollida de dades van ser dissenyades per tal de que els alumnes descrivissin els conceptes sobre naturalesa, transmissió i interacció del so amb l'entorn a partir d'una pregunta. Les representacions extretes van permetre tractar les idees prèvies de l'alumnat, les progressió d'aprenentatge i les trajectòries. Els resultats obtinguts durant l'estudi permet confirmar la presència d'algunes de les concepcions prèvies descrites a la bibliografia, així com observar una progressió en les idees clau sobre del model.
Catalan
Educació -- Experiències; Classe (Ensenyament) -- Conducció; Educació secundària obligatòria; Pràctiques pedagògiques; Psicologia de l'aprenentatge; Aprenentatge actiu; Avaluació educativa -- Catalunya; So -- Transmissió -- Ensenyament; Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -- Currículums; Psicologia; Mecànica. Vibracions. Acústica
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria ;
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/