Aproximació a una Guia de Bones Pràctiques per a la contractació de serveis de lleure educatiu

Author

Riera Bayer, Berta

Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Other authors

Griera Llonch, Eudald,

Publication date

2019-07-15

Abstract

El present treball es proposa fer una lectura crítica de l'estat del lleure educatiu a Catalunya per tal d'evidenciar les situacions de precarietat que viuen les treballadores. Vol fer ús de la teoria i pràctica proposada per l'Economia Social i Solidària per generar coneixement en matèria de contractació pública sectorial.


El presente trabajo se propone hacer una lectura crítica del estado del ocio educativo en Cataluña con el fin de evidenciar las situaciones de precariedad que viven las trabajadoras. Quiere hacer uso de la teoría y práctica propuesta por la Economía Social y Solidaria para generar conocimiento en materia de contratación pública sectorial.


This paper proposes a critical reading of the state of educational leisure in Catalonia in order to demonstrate the precarious situations experienced by workers. He wants to make use of the theory and practice proposed by the Social and Solidarity Economy to generate knowledge in the field of public sector procurement.

Document Type

Treball de fi de postgrau
TEXT

Language

Catalan

Subjects and keywords

Contractació pública; Bones pràctiques; Menjador escolar; Cooperatives; Educació en el lleure; Contratación pública; Buenas prácticas; Comedor escolar; Cooperativas; Educación en el ocio; Public procurement; Good practices; School lunch; Leisure education

Publisher

 

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/

This item appears in the following Collection(s)