Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico

dc.contributor
Guerrero Solé, Frederic,
dc.contributor.author
Carrillo Enríquez, Cecilia
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
dc.date.issued
2019
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/234927
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:234927
dc.description.abstract
Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. Para las empresas turísticas es aún más esencial y les permite atraer potenciales clientes dentro del país en el que operan y en diversas partes del mundo. El presente trabajo analiza perfiles y contenidos publicados en Facebook e Instagram, orientado a pequeñas y medianas empresas del sector turístico de España y Guatemala. Como resultado se identificaron características y oportunidades, enfocados a contenidos con mayor impacto y alcance.
dc.description.abstract
Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. Per a les empreses turístiques és encara més essencial i els permet atreure potencials clients dins del país en el qual operen i en diverses parts del món. El present treball analitza perfils i continguts publicats en Facebook i Instagram, orientat a petites i mitjanes empreses del sector turístic d'Espanya i Guatemala. Com a resultat es van identificar característiques i oportunitats, enfocats a continguts amb major impacte i abast.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject
Xarxes socials
dc.subject
Pimes
dc.subject
Turisme
dc.subject
Estratègia de continguts
dc.subject
Facebook
dc.subject
Instagram
dc.title
Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico
dc.type
Treball de fi de postgrau


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)