El consumidor social. Reputación online y "social media". Miguel del Fresno. Editorial UOC, Barcelona, 2012. 120 páginas

dc.contributor.author
Caro Castaño, Lucía
dc.date.issued
2013
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186647
dc.identifier
urn:10.5565/rev/qp.48
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186647
dc.identifier
urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/48
dc.identifier
urn:articleid:19888732n18p186
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Miguel DEL FRESNO, El consumidor social. Reputación online y "social media". Barcelona: Editorial UOC, , 2012.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
;
dc.relation
Questiones publicitarias ; Núm. 18 (2013), p. 186-189
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title
El consumidor social. Reputación online y "social media". Miguel del Fresno. Editorial UOC, Barcelona, 2012. 120 páginas
dc.type
Ressenya


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)