dc.contributor.author
Caro Castaño, Lucía
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186647
dc.identifier
urn:10.5565/rev/qp.48
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186647
dc.identifier
urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/48
dc.identifier
urn:articleid:19888732n18p186
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Miguel DEL FRESNO, El consumidor social. Reputación online y "social media". Barcelona: Editorial UOC, , 2012.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Questiones publicitarias ; Núm. 18 (2013), p. 186-189
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title
El consumidor social. Reputación online y "social media". Miguel del Fresno. Editorial UOC, Barcelona, 2012. 120 páginas