dc.contributor.author
Rey, Juan
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186653
dc.identifier
urn:10.5565/rev/qp.296
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186653
dc.identifier
urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/296
dc.identifier
urn:articleid:19888732n4p149
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Andrea SEMPRINI, El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Barcelona: Paidós, 1995.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Questiones publicitarias ; Núm. 4 (1995), p. 149-152
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title
El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Andrea Semprini. Barcelona, Paidós, 1995