El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Andrea Semprini. Barcelona, Paidós, 1995

dc.contributor.author
Rey, Juan
dc.date.issued
1995
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186653
dc.identifier
urn:10.5565/rev/qp.296
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186653
dc.identifier
urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/296
dc.identifier
urn:articleid:19888732n4p149
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Andrea SEMPRINI, El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Barcelona: Paidós, 1995.
dc.format
application/pdf
dc.language
spa
dc.publisher
dc.relation
;
dc.relation
Questiones publicitarias ; Núm. 4 (1995), p. 149-152
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject
Marketing
dc.subject
Brand
dc.subject
Marca
dc.title
El márketing de la marca. Una aproximación semiótica. Andrea Semprini. Barcelona, Paidós, 1995
dc.type
Ressenya


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)