dc.contributor.author
Guarinos, Virginia
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186760
dc.identifier
urn:10.5565/rev/qp.166
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186760
dc.identifier
urn:oai:qp.revistes.uab.cat:article/166
dc.identifier
urn:articleid:19888732n10p224
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Fernando GALINDO RUBIO, Comunicación audiovisual corporativa. Salamanca: Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Questiones publicitarias ; Núm. 10 (2005), p. 224-226
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.title
Comunicación audiovisual corporativa. Como visualizar la identidad de las organizaciones. FERNANDO GALINDO RUBIO. Salamanca, Publicaciones de la Universidad Pontificia de Sala manca, 2004. 253 páginas