dc.contributor.author
Rovira, Marta
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/186971
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:186971
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-87595
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/3e7eb101-c6bc-4753-b957-0c43b4001695
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/128272
dc.description.abstract
L'article analitza l'ús del català que es fa en les empreses en un context de multilingüisme creixent, tant en l'àmbit internacional com dins del nostre país. Malgrat que en les comunicacions internes les empreses tendeixen a minimitzar la diversitat lingüística, en les comunicacions externes cada vegada han de fer front a més mercats i a més diversitat entre les llengües dels consumidors. El català és la llengua d'uns quants milions de consumidors, en canvi el seu ús és molt deficient en l'àmbit empresarial. Tanmateix, podríem pensar que, en un context en què les empreses han d'afrontar un creixent plurilingüisme en el conjunt dels seus consumidors o clients, ha de ser més fàcil incorporar-hi el català.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística ; Num. 37 (2006)
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject
Matèries del catàleg
dc.subject
Normalització lingüística
dc.subject
Llei de política lingüística
dc.subject
Normalización lingüística
dc.title
El català a les empreses. Context, pràctiques i discursos