dc.contributor.author
Colet, Jordi
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/192813
dc.identifier
urn:10.5565/rev/grafica.108
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:192813
dc.identifier
urn:oai:grafica.revistes.uab.cat:article/108
dc.identifier
urn:articleid:20149298v6n12p99
dc.identifier
urn:wos_id:000438937700006
dc.identifier
urn:oai:raco.cat:article/339055
dc.identifier
urn:recercauab:ARE-91025
dc.identifier
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/82d5814f-4ab7-46d0-bc0e-b3c149891944
dc.description.abstract
Obra ressenyada: Daniel TENA PARERA, Diseño gráfico publicitario. Madrid: Editorial Síntesis, 2017.
dc.description.abstract
La ressenya bibliogràfica que a continuació es presenta fa referència a la darrera publicació del professor de la Universitat Autònoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contingut d'aquesta obra aborda amb rigor i solvència la temàtica del disseny gràfic i la direcció d'art en publicitat. De la lectura de les seves pàgines se'n desprèn coneixement i didàctica de la disciplina, la qual cosa fa que esdevingui un valuós i recomanable manual de consulta concebut especialment per a estudiants de grau i professionals que es trobin implicats en projectes de gràfica publicitària.
dc.description.abstract
La reseña bibliográfica que a continuación se presenta hace referencia a la última publicación del profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona, Daniel Tena Parera. El contenido de esta obra aborda con rigor y solvencia la temática del diseño gráfico y la dirección de arte en publicidad. De la lectura de sus páginas se desprende conocimiento y didáctica de la disciplina, lo que hace que se convierta en un valioso y recomendable manual de consulta concebido especialmente para estudiantes de grado y profesionales que se encuentren implicados en proyectos de gráfica publicitaria.
dc.description.abstract
The present bibliographic review goes remitted to the last publication of the professor of the Autonomous University of Barcelona, Daniel Tena Parera. The content tackles with rigour and depth the subjects of graphic design and direction of art in advertising. Reading his pages will find knowledge and didactic of the discipline. For this reason, it turns into a valuable and recommended manual of reference especially for students of degree and professionals that find involved in projects of graphic advertising.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Grafica ; Vol. 6 Núm. 12 (2018), p. 99-101
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subject
Disseny gràfic
dc.subject
Gràfica publicitària
dc.subject
Direcció d'art
dc.subject
Producció gràfica
dc.subject
Graphic design, advertising
dc.subject
Advertising graphic
dc.subject
Graphic production
dc.subject
Diseño gráfico
dc.subject
Gráfica publicitaria
dc.subject
Dirección de arte
dc.subject
Producción gráfica
dc.title
Diseño gráfico publicitario