Pilar Benejam Arguimbau és catedràtica de didàctica de les ciències socials a la Universitat Autònoma de Barcelona. Les seves publicacions sobre la formació de mestres són pioneres i una referència ineludible quan es vol aprofundir en aquest tema. L'entrevista té tres apartats; el primer fa referència a la formació del professorat en general, a la relació teoria-pràctica i al paper de les didàctiques; al segon, reflexiona sobre alguns aspectes de la didàctica de les ciències socials, sobre la investigació i sobre el futur de les seves finalitats educatives i el tercer, fa referència al procés d'ensenyament i aprenentatge a l'aula.
Catalán
Ensenyament de mestres; Formació del professorat
Comunicació educativa ; Núm. 14 (2001), p. 10-14
open access
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/