Author

Royo Climent, Jordi

Calabuig i Serra, Salvador

Manzano, Àngel

Expósito Pérez, David

Giner, Xavier

Oller, Montserrat

Publication date

2018

Abstract

L'ensenyament de la geografia a les aules, tant a primària com a secundària, topa amb una sèrie de contradiccions que en fan necessari un profund replantejament. La formació del professorat i els màsters de formació, la predominança dels historiadors entre els professors de geografia, el seguiment dels llibres de text, la visió de la geografia com a ciència descriptiva, la pèrdua de continguts de la matèria al batxillerat i de pes específic a les PAU, el propi examen de les PAU, la lluita de les universitats per no perdre estudiants dels graus de geografia, els currículums i el nou model competencial... són els temes que aborda aquesta taula rodona a través de diferents visions, des de mestres de primària a coordinadors de la formació del professorat de secundària, passant per la percepció dels alumnes

Document Type

Article

Language

Catalan

Subjects and keywords

Ensenyament; Didàctica de la geografia; PAU; Formació del professorat; Competències

Publisher

 

Related items

Treballs de la Societat Catalana de Geografia ; Núm. 86 (2018), p. 119-143

Rights

open access

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)