Treball de recerca elaborat en el marc del Màster de recerca en didàctica de les matemàtiques i de les ciències experimentals. Se situa en el context dels Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles (MEES). Els MEES apareixen com a nous contextos escolars i comunitaris, socialment rellevants, que poden aportar noves oportunitats per l'educació, especialment per l'educació científica i l'educació per a la sostenibilitat. Es planteja el repte d'introduir els MEES com un projecte educatiu del centre que englobi tots els àmbits de l'escola, des d'una perspectiva crítica i transformadora, amb un model de desenvolupament sostenible.
Catalan
MEES; Menjadors Escolars Ecològics Sostenibles; Perspectiva crítica; Educació per a la sostenibilitat; Didàctica de les ciències experimentals
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/