Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS

dc.contributor.author
Marqués Graells, Pere
dc.contributor.author
Bosco, Alejandra
dc.contributor.author
Dorado Perea, Carles
dc.contributor.author
Santiveri Papiol, Noemí
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.date.issued
2006
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/65648
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:65648
dc.description.abstract
En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s'han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d'Educació amb un doble objectiu: a.- En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d'ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. b.- Identificar quines són les claus que asseguren l'èxit en la integració de les TIC a les Facultats Universitàries; èxit que consisteix en què professorat i alumnat les utilitzin de manera eficaç i amb eficiència en les seves tasques habituals. I per això calen determinats recursos i formació, a més d'una clara motivació.
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
dc.relation
Jornada de Campus d'Innovació Docent ; 3a : 2006
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
ECTS
dc.subject
EES
dc.subject
TIC
dc.subject
Didàctica
dc.subject
Metodologies docents
dc.title
Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS
dc.type
Comunicació de congrés


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)