dc.contributor.author
Marqués Graells, Pere
dc.contributor.author
Bosco, Alejandra
dc.contributor.author
Dorado Perea, Carles
dc.contributor.author
Santiveri Papiol, Noemí
dc.contributor.author
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/65648
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:65648
dc.description.abstract
En aquest document es presenten els resultats de diversos seminaris que s'han realitzat al llarg del curs 2005-2006 a la Facultat d'Educació amb un doble objectiu: a.- En el marc dels canvis de metodologies docents que comporta la implantació dels crèdits ECTS, identificar les aportacions que poden fer les TIC a les activitats d'ensenyament i aprenentatge que realitzen els professors i estudiants universitaris. b.- Identificar quines són les claus que asseguren l'èxit en la integració de les TIC a les Facultats Universitàries; èxit que consisteix en què professorat i alumnat les utilitzin de manera eficaç i amb eficiència en les seves tasques habituals. I per això calen determinats recursos i formació, a més d'una clara motivació.
dc.format
application/pdf
dc.relation
Jornada de Campus d'Innovació Docent ; 3a : 2006
dc.rights
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
dc.rights
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
dc.subject
Metodologies docents
dc.title
Les TIC com a instruments de suport dels docents universitaris en el marc de la implantació dels crèdits ECTS
dc.type
Comunicació de congrés