L'evolució constant de les tecnologies vinculades al món de la comunicació deriven, en l'àmbit de la docència, en la necessitat de posada al dia amb noves tecnologies digitals. L'aprenentatge universitari necessita d'una vinculació directa a la pràctica professional. És per això que, malgrat que el contingut profund i primer no implica ni obliga l'ús d'una o altra tecnologia, la tasca de preparació dels futurs professionals dels mitjans de comunicació fa imprescindibles, en els aprenentatges, el coneixement i la preparació en les darreres tecnologies. La introducció d'una nova tecnologia com a recurs pedagògic és una tasca que s'ha de conduir des de dos nivells: des del plantejament particular de les matèries implicades i com a estratègia global del centre que promou i integra aquesta nova tecnologia. La següent comunicació presenta la feina de coordinació transversal feta des del centre, la facultat de Ciències de la Comunicació, per tal de construir i introduir estratègies i recursos pedagògics que afavoreixin la implementació de la nova tecnologia d'edició digital d'àudio-vídeo.
Catalan
Noves tecnologies; Estratègies transversals; Comunicació audiovisual
Jornada de Campus d'Innovació Docent ; 3a : 2006
open access
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
Ponències i comunicacions [1138]