dc.contributor.author
Dafouz, Emma
dc.contributor.author
Hibler, Abbie
dc.contributor.author
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/93320
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:93320
dc.format
application/pdf
dc.relation
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education ; 2012, p. 19-23
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Primary Education
dc.subject
Classroom Discourse Functions
dc.title
Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools
dc.type
Comunicació de congrés