Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools

dc.contributor.author
Dafouz, Emma
dc.contributor.author
Hibler, Abbie
dc.contributor.author
Taula Rodona Internacional TRI-CLIL
dc.date.issued
2012
dc.identifier
https://ddd.uab.cat/record/93320
dc.identifier
urn:oai:ddd.uab.cat:93320
dc.format
application/pdf
dc.language
eng
dc.publisher
dc.relation
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education ; 2012, p. 19-23
dc.rights
open access
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
dc.subject
Team-teaching
dc.subject
Primary Education
dc.subject
Classroom Discourse Functions
dc.title
Zip your lips or keep quiet? Differences in the classroom discourse of main teachers and language assistants in bilingual schools
dc.type
Comunicació de congrés


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)