Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/450443

A dialogical self approach to the conceptualisation of teacher- inquirer identity
Badia, Antoni; Liesa, Eva; Becerril, Lorena; Mayoral Serrat, Paula
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2020
Mestres -- Formació
Identitat docent
© Instituto Superior de Psicologia Aplicada and Springer Nature. Tots els drets reservats
22 p.
Article
Article - Accepted version
https://doi.org/10.1007/s10212-019-00459-z
Instituto Superior de Psicologia Aplicada, Springer Nature
European Journal of Psychology of Education, Vol. 35, 2020
         

Full text files in this document

Files Size Format
EUPE-D-19-00141 Finished.pdf 187.2 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Badia, Antoni; Liesa, Eva; Becerril, Lorena; Mayoral Serrat, Paula
Liesa, Eva; Castelló, Montserrat; Becerril, Lorena
Cano Ortiz, Maribel; Mayoral Serrat, Paula; Liesa, Eva; Castelló, Montserrat
 

Coordination

 

Supporters