Arts escèniques a l’aula Estratègia metodològica per a la inclusió i la creació de comunitat educativa

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.creator
Camacho Vallejo, Sònia
dc.date
2019-09-19
dc.date.accessioned
2021-09-22T15:10:15Z
dc.date.available
2021-09-22T15:10:15Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/6630
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/451565
dc.description
dc.description
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Teatre
dc.subject
Educació inclusiva
dc.subject
Educació social
dc.subject
Família i escola
dc.title
Arts escèniques a l’aula Estratègia metodològica per a la inclusió i la creació de comunitat educativa
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)