La interacción docente-discente en contextos escolares con fuerte presencia de alumnos de familia inmigrante : propuestas de la investigación
Gairín Sallán, Joaquín; Iglesias Vidal, Edgar
-Procesos de interacción docente-discente
-Estudiantes de origen inmigrante
-Enseñanza-aprendizaje de inmigrantes
-Processos de interação docente-discente
-Estudantes de origem imigrante
-Ensino-aprendizagem de imigrantes
-Teacher-student interaction processes
-Students from immigrating families
-Teaching-learning for immigrants
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/162994

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Iglesias Vidal, Edgar; Sánchez Romero, Cristina; Castillo Arredondo, Santiago
García San Pedro, María José; García San Pedro, María José; Gairín Sallán, Joaquín; Gairín Sallán, Joaquín; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació