Aprendizaje de la equidistancia a través de la variación : un estudio con niños de primaria
Sandoval Caceres, Ivonne Twiggy; Camargo, Leonor
-Aprendizaje de la geometría
-Conceptualización de equidistancia
-Teoría de la variación
-Educación primaria
-Geometría dinámica
-Learning of geometry
-Equidistance conceptualization
-Theory of variation
-Primary school
-Dynamic geometry
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/241424

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Echeverry, Armando; Molina Jaime, Óscar Javier; Samper, Carmen; Perry, Patricia; Camargo, Leonor
Camargo, Leonor; Perry Carrasco, Patricia; Samper de Caicedo, Carmen; Sáenz-Ludlow, Adalira; Molina, Oscar