dc.contributor.author |
Ribas Recasens, Marta |
dc.contributor.author |
Pérez Testor, Susana |
dc.contributor.author |
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia |
dc.date |
2018 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/191620 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:191620 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
|
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.subject |
Dansateràpia |
dc.subject |
Motricitat en els infants |
dc.subject |
Psicologia pedagògica |
dc.title |
La Dansa Moviment Teràpia en el sistema educatiu |
dc.type |
Treball de fi de postgrau |
dc.description.abstract |
Ja no és objecte de controvèrsia entre els professionals de l'educació, l'eficàcia i la necessitat de la teràpia dins del context escolar. Són molts els beneficis descrits per les art teràpies en aquest entorn i poques les investigacions realitzades. El propòsit d'aquest treball, és avaluar una intervenció de Dansa Moviment Teràpia d'una nena adoptada de 11 anys en un entorn escolar. Per això, es descriu i avalua el perfil de moviment de Laban i el diagrama 1 del "Kestenberg Movement Profile" (KMP) d'una intervenció de DMT. Els resultats mostren que la menor ha incrementat el registre del repertori de moviment |