Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/522442

Development of Emotional Competences in Higher Education: The Effects of a Self-Leadership Program from a Dexplis Design
Desarrollo de competencias emocionales en la educación superior: los efectos de un programa de autoliderazgo desde un diseño Dexplis;
Desenvolupament de competències emocionals a l’educació superior: els efectes d’un programa d’autolideratge des d’un disseny Dexplis
Montalvo García, Adolfo; Martí, Margarita; Gallifa, Josep
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna; Universitat Ramon Llull. ESADE
2022
Competències emocionals
Creixement personal
Ensenyament universitari
Lideratge
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
17 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.5565/rev/educar.1344
Universitat Autònoma de Barcelona
Educar, 2022, Vol. 58/1, p. 35-51
         

Full text files in this document

Files Size Format
1344-Texto del artículo-6600-1-10-20220128.pdf 167.1 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sangrà Morer, Albert; Montalvo García, Adolfo; Girona Campillo, Cristina
Del Cerro, Susana; Chaves, Antonio; Ros Martrat, Eulàlia; Martí, Margarita; Soler, Guillem; Moreno Pérez, Carlos M.; Cifre, Ignacio; Noguera, Manel; Lugo, Oriol; Isanta Isanta, M. Carme; Pintado, Ignacio; Monzonis, Robert
 

Coordination

 

Supporters