Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/527675

De jove en risc a especialista en intervenció juvenil: el binomi persona-professional.
Hernández Guiteras, Anna
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
En aquesta recerca aplicada s’incideix en el binomi persona-professional. La finalitat de la mateixa és aproximar-se a la realitat de professionals especialistes en intervenció amb joves en risc i amb històries de vida personals semblants; identificar elements, instruments i eines d’intervenció significatius extrets dels seus relats de vida; distingir aspectes personalsrelacionats amb la professió; i reflexionar entorn els llaços entre l’experiència personal vital i les tasques d’intervenció que duen a terme. La metodologia utilitzada parteix de la Teoria fonamentada (Grounded Theory) utilitzant instruments com entrevistes individuals i el grup focal.
En esta investigación aplicada se incide en el binomio persona-profesional. La finalidad de la misma es acercarse a la realidad de profesionales especialistas en intervención con jóvenes en riesgo y con historias de vida personales parecidas; identificar elementos, instrumentos yherramientas de intervención significativas extraídas de sus relatos de vida; distinguir aspectos personales relacionados con la profesión; y reflexionar alrededor de los lazos entre la experiencia personal vital y las tareas de intervención que desarrollan. La metodologíautilizada parte de la Teoría fundamentada (Grounded Theory) utilizo instrumentos comoentrevistas individuales i el grupo de enfoque.
This applied research focuses on the person-professional binomial. The purpose of it is to get an approach to the reality of specialist professionals in intervention with at risk youth who have similar personal life stories; to identify significant elements, instruments and intervention tools drawn at their life stories; to extract personal aspects related to their profession; and to reflect on the connections between their personal life experience and the intervention tasks they carry out. The developed methodology is based on Grounded Theory using instruments such as individual interviews and focus group.
29-11-2022
36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances
Etnologia--Mètodes biogràfics
Resiliència (Tret de la personalitat)
Canvi d'actitud
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
© L’autor/a
99 p.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
HernandezGuiterasAnnaTFG2021.pdf 985.2 KB PDF

Mostra el registre complet del document