Nudging low-carbon consumption through advertising and social norms
Castro Santa, Juana; Drews, Stefan; van den Bergh, Jeroen C. J. M.
-Advertising
-Consumption
-Emissions reduction
-Experiment
-Social norms
-SDG 13 - Climate Action
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/271355

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Castro Santa, Juana; Drews, Stefan; Exadaktylos, Filippos; Foramitti, Joël; Klein, Franziska; Konc, Théo; Savin, Ivan; van den Bergh, Jeroen C. J. M.
van den Bergh, Jeroen C. J. M.; Castro Santa, Juana; Drews, Stefan; Exadaktylos, Filippos; Foramitti, Joël; Klein, Franziska; Konc, Théo; Savin, Ivan
Drews, Stefan; Savin, Ivan; van den Bergh, Jeroen C. J. M.
Konc, Théo; Drews, Stefan; Savin, Ivan; van den Bergh, Jeroen C. J. M.
Drews, Stefan; Savin, Ivan; van den Bergh, Jeroen C. J. M.; Villamayor Tomás, Sergio