L'autoetnografia com a memòria de trànsit

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor.author
Vallès González, Virginia
dc.date.accessioned
2008-06-06T10:47:57Z
dc.date.available
2008-06-06T10:47:57Z
dc.date.created
2007-10-11
dc.date.issued
2008-06-06T10:47:57Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/6112
dc.description.abstract
Projecte realitzat en el Departament de dibuix de la Facultat de Belles Arts, a la Universitat de Barcelona, durant el segon curs de Doctorat, en el seminari que a càrrec de Fernando Hernandez on treballem l’ Autoetnografia Narrativa. Aquesta és una investigació que no té un caràcter individual marcat tan sols per la meva veu, sinó que més aviat la configuren també tots els companys de Seminari, amb ells i a través d’ells he aconseguit aprendre molts factors que intento quedin reflectits en el texte que presento i que treballo des de l’Educació Artística i la Cultura Visual. Durant aquest any me n’he adonat de què l’aprenentatge es realitza i té molt a veure amb les vivències que cada un de nosaltres construeix en societat, en elles centro les següents pàgines que per mí són l’inici d’un recorregut cap a un nou coneixement. Intento en tot moment tenir present el grup amb el qual he tingut la possibilitat de treballar durant aquest any i des del qual he pogut treballar-me com a subjecte educadora. D’aquesta manera i des de mí presento la meva contribució a n’aquest construir aprenentatge en societat, a partir de la següent narració.
cat
dc.description.abstract
This project has been don in the Department of drawing, at the Fine Arts Facultity of the University of Barcelona, during the second course of Doctorate, in the Seminary that takes place in charge of Fernando Hernandez, wuher we worked the Narrative Autoetnografia. The following investigation does not have a noticeable individual character only by my voice, but that this investigation also form the companions of the seminary, with them and through them I have been able to learn many factors that attempt to reflect in the text which I present and that work from the field of the Artistic Education. During this year I have realized of which the learning is made and had much to do with the experiences that each one of us constructs in society. In them center the following pages that for me are the beginning of a route towards a new knowledge Attempt at any moment to have present grup with which I have had posibilidat to work during this year and from which I have been able to work to me like subject educator. This way and from me I present my contribution to this constructing learning in society, from the following narration.
cat
dc.format.extent
52 p.
ca
dc.format.extent
581797 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2007FICE00017
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Museus -- Aspectes educatius
ca
dc.title
L'autoetnografia com a memòria de trànsit
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
7
ca


Documents

recercat1_vist_i_plau VIRGINIA VALLES.pdf

568.1Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)