dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Campmany, Miquel |
dc.contributor.author |
Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía |
dc.date.accessioned |
2010-11-23T12:22:42Z |
dc.date.available |
2010-11-23T12:22:42Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-11-23T12:22:42Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/96634 |
dc.format.extent |
93 p. |
dc.format.extent |
361284 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Marques comercials |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Mitjans de comunciació de massa |
dc.subject.other |
Consumidor |
dc.title |
Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat.
La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema. |