To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/2281

Document Management in the Open University of Catalunya (UOC) Classrooms
Cervera-Farré, Albert
Universitat Oberta de Catalunya. Biblioteca
A través dels seus serveis de gestió documental a les aules de la Universitat Oberta de Catalunya (Universitat Oberta de Catalunya, UOC), la Biblioteca de la UOC actua com un veritable facilitador de l'aprenentatge i l'ensenyament i té un paper central en el model de aprenentatge de la universitat. A més a més, serveix com un model a seguir per altres biblioteques universitàries en termes del que s'espera d'elles en el marc del nou Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i la creixent necessitat que funcionin com a centres de recursos d'aprenentatge. Contribuint a l'èxit de la biblioteca, el model d'aprenentatge i ensenyament de la UOC crea un entorn d'aprenentatge virtual i asíncron per als estudiants, i permet a la biblioteca de la UOC ser present en totes les seves aules.
A través de sus servicios de gestión documental en las aulas de la Universitat Oberta de Catalunya (Universitat Oberta de Catalunya, UOC), la Biblioteca de la UOC actúa como un verdadero facilitador del aprendizaje y la enseñanza y desempeña un papel central en el modelo de aprendizaje de la universidad. Además, sirve como un modelo a seguir para otras bibliotecas universitarias en términos de lo que se espera de ellas en el marco del nuevo Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) y la creciente necesidad de que funcionen como centros de recursos de aprendizaje. Contribuyendo al éxito de la biblioteca, el modelo de aprendizaje y enseñanza de la UOC crea un entorno de aprendizaje virtual y asíncrono para los estudiantes, y permite a la biblioteca de la UOC estar presente en todas sus aulas.
Through its document management services in Universitat Oberta de Catalunya (Open University of Catalonia, UOC) classrooms, the UOC Library acts as a true learning and teaching facilitator and plays a central role in the university's learning model. Moreover, it serves as a role model for other university libraries in terms of what is expected of them under the new European Higher Education Area (EHEA) framework and the increasing need for them to operate as learning resource centers. Contributing to the library's success is the Virtual Campus, UOC's learning and teaching model that creates a virtual and asynchronous learning environment for students, and allows the UOC's library to be present in all of its classrooms.
-Biblioteques universitàries
-Ensenyament a distància
-Ensenyament virtual
-Gestió de la informació
-Gestió documental
-Bibliotecas universitarias
-Enseñanza a distancia
-Enseñanza virtual
-Gestión de la información
-Gestión documental
-University libraries
-Distance education
-e-teaching
-e-learning
-Information management
-Document management
-Digital libraries
-Universitat Oberta de Catalunya. Biblioteca
-Distance education
-Academic libraries -- Electronic information resources
-Biblioteques digitals
-Universitat Oberta de Catalunya. Biblioteca
-Ensenyament a distància
-Biblioteques universitàries -- Recursos electrònics en xarxa
-Bibliotecas digitales
-Universitat Oberta de Catalunya. Biblioteca
-Enseñanza a distancia
-Bibliotecas universitarias -- Recursos electrónicos en red
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Corporation for National Research Initiatives (CNRI)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Camps-Pinós, Aida; Cervera-Farré, Albert
Cervera-Farré, Albert; Cervera Biedma, Elisabet; López-Pérez, Cristina; Santos-Hermosa, Gema; Vaquer-Suñer, Cristina
Cervera-Farré, Albert; Vaquer-Suñer, Cristina
Camps-Pinós, Aida; Cervera-Farré, Albert
 

Coordination

 

Supporters