dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor
Universitat Politècnica de Catalunya.
dc.contributor.author
Sarrate, Josep
dc.date.accessioned
2011-01-27T11:34:33Z
dc.date.available
2011-01-27T11:34:33Z
dc.date.created
2008-11-28
dc.date.issued
2011-01-27T11:34:33Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/97403
dc.description.abstract
La finalitat d’aquest projecte ha estat la millora de la formació global dels estudiants. Concretament, mitjançant la creació d’un portafolis que contingui les diferents activitats que ha realitzat l’estudiant al llarg del curs es pretén potenciar tant les competències específiques com les competències transversals dels estudiants. Concretament, aquest objectiu s'ha assolit mitjançant el disseny i el desenvolupament de:
1. nou material docent corresponent a la presentació dels continguts de l’assignatura (apunts, presentacions, animacions,... ) amb el que s'ha pretès promoure el treball individual i la capacitat d’autoaprenentatge dels estudiants.
2. sesions dirigits que es realitzen en aules informàtiques amb el que s'ha volgut incrementar la motivació i desenvolupar un esperit crític dels estudiants
3. treballs tutelats que els estudiants realitzaran en grups, posteriorments pesentaran a la resta de companys i que
finalment condueixen a la redacció d’un informe final. D'aquesta manera s'ha pretès desenvolupar les competències transversals dels estudiants
cat
dc.description.abstract
The main objective of this project is to increase the global formation of civil engineering students. In particular, we focus on promoting specific and general abilities or skills by means of a portfolio. This portfolio should include the activities that each student has to develop during the academic course. To this end we have developed:
1. Teaching material to present and analyze the contents of the course (printed notes, power point presentations, animations,…). This material will be designed to promote the self-study capabilities.
2. Guided sessions that take place in a classroom equipped with a computer for each student. These sessions are designed to increase the motivation of students and to promote their critical turn of mind.
3 Guided assignments that are carried out by small groups, go on during two months, and are fortnightly guided by a
teacher. These assignments are designed to promote the general skills of students.
cat
dc.format.extent
64 p.
ca
dc.format.extent
1723170 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00188
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Càlcul numèric -- Problemes, exercicis, etc. -- Ensenyament universitari
ca
dc.title
Inclusió de les TIC en el portafoli de l'estudiant per a l'ensenyament dels mètodes numèrics
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca