Activitats d'autoavaluació de fiscalitat enfocades per competències

dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor.author
Delgado García, Ana María
dc.date.accessioned
2011-02-08T10:02:05Z
dc.date.available
2011-02-08T10:02:05Z
dc.date.created
2008-12-12
dc.date.issued
2011-02-08T10:02:05Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/97464
dc.description.abstract
En el curs acadèmic 2007-2008 s'ha implementat l’autoavaluació formativa en les assignatures de Dret Financer i Tributari I i II de la Llicenciatura en Dret de la Universitat Oberta de Catalunya, com a conseqüència del Projecte de millora de la qualitat docent concedit per l'AGAUR l’any 2006. Es tracta d'unes assignatures en les quals se segueix des del curs acadèmic 2004-2005 un sistema d’avaluació continua enfocada per competències, amb molt bona acollida tant pels docents com pels estudiants. Mitjançant aquesta experiència docent, ideada com a complement de l’avaluació contínua, i que consisteix en l'elaboració d'activitats d’autoavaluació formativa de diferent tipologia enfocades per competències, es pretén ajudar l’estudiant a desenvolupar i millorar les competències d'ambdues assignatures de forma autònoma en el marc de l'Espai Europeu d’Educació Superior.
cat
dc.description.abstract
In the academic year 2007-2008 it has been implemented the formative auto-assessment in the subjects Derecho Financiero y Tributario I y II (Financia1 and Taxation Law 1 and 11) of the Universitat Oberta de Catalunya, as a consequence of the project for the teaching quality improvement, a project granted by the Generalitat de Catalunya in the year 2006. It is about a subjects in which have been carried out, since the academic year 2004-2005, a continuous assessment system focused in competencies, which was very well received by both the teachers and the students. through this teaching experience, designed as a complement for the continuous assessment, and which consists in performing different kind of competency-focused autoassessment activities, it is intended to help students to develop and improve the competencies of the subjects in an autonomous way within the framework of the European Higher Education Area .
cat
dc.format.extent
15 p.
ca
dc.format.extent
989548 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
cat
ca
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00131
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Dret -- Ensenyament universitari
ca
dc.subject.other
Ensenyament universitari -- Metodologia
ca
dc.subject.other
Autonomia de l'alumne
ca
dc.subject.other
Espai Europeu d'Educació Superior
ca
dc.title
Activitats d'autoavaluació de fiscalitat enfocades per competències
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca
dc.subject.udc
37
ca


Documents

2006MQD00131_Comú.pdf

966.3Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)