dc.contributor
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca
dc.contributor
Universitat Autònoma de Barcelona
dc.contributor.author
Fortuny, Josep M. (Josep Maria)
dc.date.accessioned
2011-02-08T11:40:48Z
dc.date.available
2011-02-08T11:40:48Z
dc.date.created
2007-12-14
dc.date.issued
2011-02-08T11:40:48Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/97467
dc.description.abstract
La finalitat general del projecte és la millora de la formació dels estudiants de magisteri i de professorat, pel que fa a la seva visió i els seus coneixements sobre l'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques, a partir d'una redefinició de les diferents assignatures de didàctica de les matemàtiques. Es pren l'aprenentatge de l'ensenyament de la resolució de problemes com a eix vertebrador de les assignatures, introduint la realitat de l'aula per mitjà de la interpretació de casos professionals gravats en videoclips.
El projecte pretén elaborar materials docents així com dissenyar i experimentar noves metodologies, tant en l'àmbit
presencial com virtual, i al mateix temps fomentar la coordinació del professorat que imparteix les assignatures de
didàctica. Tot el material es recollirà en una base de dades en l'ADRE, que permetrà la consulta tant presencial com
virtual dels materials docents i casos professionals recollits per parts de l'alumnat i professorat.
Els objectius a assolits responen a la finalitat del projecte i estan relacionats amb moltes de les prioritats de la
convocatòria, ja que impliquen, entre altres coses, la producció de material docent, l’experimentació de noves metodologies i la interrelació entre teoria i pràctica professional.
cat
dc.description.abstract
The overall aim of the project is to improve the training of students and teachers of teachers, with respect to their vision and knowledge on the teaching and learning of mathematics, from a redefinition of different subjects teaching of math. It takes learning teaching problem solving as a central axis of the subjects, introducing classroom reality through interpretation of cases recorded in professional video clips.
The project aims to develop teaching materials and design and test new methodologies, both in the field as a virtual presence, while promoting coordination of teachers who taught the subjects of teaching. All material will be collected in a database in the ADRE, which allow for consultation both attendance as virtual teaching materials and professional cases collected by parties of students and faculty. The objectives achieved respond to the purpose of the project and are related to many of the priorities of the call, as they imply, among other things, production of teaching materials, Experimentation with new methodologies and interrelationship between theory and practice.
cat
dc.format.extent
59 p.
ca
dc.format.extent
968988 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.relation.ispartofseries
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00018
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Matemàtica -- Ensenyament
ca
dc.subject.other
Estudiants de magisteri -- Formació -- Catalunya
ca
dc.subject.other
Ensenyament universitari -- Metodologia
ca
dc.title
Aprendre a Ensenyar a Resoldre Problemes
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/report
ca