Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/21835

Les matemàtiques com a eina d'inclusió i d'equitat per a l'alumnat llatinoamericà nouvingut als centres educatius de Catalunya. El cas equatorià
Rosich Sala, Núria; López, Paula; Núñez i Espallargas, Josep M.; Montanuy Fillat, Manuel; Muria Maldonado, Sergi
Universitat de Barcelona
-Matemàtica
-Integració escolar
-Estudiants
-Llatinoamericans
-Estudi de casos
-Mathematics
-School integration
-Students
-Case studies
cc-by-nc, (c) Generalitat de Catalunya, 2009
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Capítol o part de llibre
Article - Versió publicada
Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció Social i Ciutadania. Secretaria per a la Immigració
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Azuaje, Jhonny; López, Paula; Iglesias, Alba; de la Fuente, Rocío Ailim; Pérez Rubio, José M.; García, Diego; Maciej Stępniewski, Tomasz; García Mera, Xerardo; Brea, José; Selent, Jana; Pérez Sala, Dolores; Castro, Marián; Loza, María I.; Sotelo, Eddy