Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10256/13341
dc.contributor.author | López, Paula |
---|---|
dc.contributor.author | Alsina, Angel |
dc.date | 2016-12-14T11:00:55Z |
dc.date | 2016-12-14T11:00:55Z |
dc.date | 2016-09 |
dc.identifier.citation | 0103-636X (versió paper) |
dc.identifier.citation | 1980-4415 (versió electrònica) |
dc.identifier.citation | 025964 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/13341 |
dc.format | 14 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.relation | https://doi.org/10.1590/1980-4415v30n56a02 |
dc.relation | Reproducció digital del document publicat a: https://doi.org/10.1590/1980-4415v30n56a02 |
dc.relation | Bolema-Mathematics Education Bulletin-Boletim de Educacao Matematica, 2016, vol. 30, núm. 56, p. 892-905 |
dc.relation | Articles publicats (D-DE) |
dc.rights | Attribution 4.0 Spain |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/es/ |
dc.source | López, Paula Alsina, Angel 2016 Creencias de los futuros maestros sobre la aptitud matemática: consideraciones para promover procesos de cambio en la formación inicial Bolema-Mathematics Education Bulletin-Boletim de Educacao Matematica 30 56 892 905 |
dc.subject | Professors de matemàtica -- Formació |
dc.subject | Mathematics teachers |
dc.subject | Matemàtica -- Ensenyament |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching |
dc.subject | Matemàtica -- Didàctica |
dc.subject | Matemàtica -- Educació infantil |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching (Preschool) |
dc.title | Creencias de los futuros maestros sobre la aptitud matemática: consideraciones para promover procesos de cambio en la formación inicial = Pre-service Teachers’ Beliefs about Mathematics Aptitude: considerations to Promote Change Processes in Initial Training |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |