Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/5409

Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
Martí Pérez, Ruben
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
Curs 2016-2017 El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació Física de Mollet del Vallès. Els resultats de la investigació confirmen que aquest col·lectiu té una formació i un grau de coneixement molt baix en aprenentatge cooperatiu. També s’afirma que la freqüència d’ús d’aquesta estructura d’aprenentatge a les classes d’Educació Física és molt escassa. Aquests resultats obren la possibilitat que existeixi una imprecisió terminològica a l’hora de definir i/o entendre l’aprenentatge cooperatiu a causa de la poca formació i del poc coneixement que se’n té sobre ell. Tutor/a: Josep Castillo Adrián
-Estratègies d'aprenentatge
-Educació física
-Professors d'educació secundària
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo fin de máster
         

Mostrar el registro completo del ítem