Title:
|
Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
|
Author:
|
Sánchez Suets, Fàtima
|
Other authors:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària |
Notes:
|
Curs 2018-2019
En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una
metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més
concretament a l’Escola d’Olvan.
Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs
d’aplicació fins les reflexions, millores i preocupacions sorgides durant aquest procés
d’innovació, organització, creació i millora dels espais de racons. Afavorint la creació
d’una nova metodologia d’aprenentatge en l’etapa primària de l’escola.
Per tal de recollir evidències de les millores que s’han portat a terme en
l’organització i l’avaluació des d’una perspectiva competencial s’ha seguit un procés
d’investigació de la nova metodologia i aplicació en el centre per tal de crear una línia
pedagògica de centre que fomenti el desenvolupament integral de l’alumnat
adequant-nos al seu ritme d’aprenentatge. |
Subject(s):
|
-Professors -- Avaluació -Ensenyament -- Metodologia |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Document type:
|
Research/Master Thesis |
Share:
|
|