To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/5792

Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
Sánchez Suets, Fàtima
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
Curs 2018-2019 En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més concretament a l’Escola d’Olvan. Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs d’aplicació fins les reflexions, millores i preocupacions sorgides durant aquest procés d’innovació, organització, creació i millora dels espais de racons. Afavorint la creació d’una nova metodologia d’aprenentatge en l’etapa primària de l’escola. Per tal de recollir evidències de les millores que s’han portat a terme en l’organització i l’avaluació des d’una perspectiva competencial s’ha seguit un procés d’investigació de la nova metodologia i aplicació en el centre per tal de crear una línia pedagògica de centre que fomenti el desenvolupament integral de l’alumnat adequant-nos al seu ritme d’aprenentatge.
-Professors -- Avaluació
-Ensenyament -- Metodologia
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters