Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/43848

Trabajo cooperativo y debate: estrategias para el aprendizaje. Comunicación a la Mesa Redonda II sobre 'Nuevos planteamientos didácticos: ¿Al innovar en docencia, mejoramos el aprendizaje?'
Fernández Donaire, Lidia; Fernández Narváez, Pilar
Universitat de Barcelona
-Estratègies d'aprenentatge
-Estudiants universitaris
-Infermeria
-Learning strategies
-College students
-Nursing
(c) Fundación Privada Educación Médica y Viguera Editores, 2005
Article
Article - Versió publicada
Fundación Privada Educación Médica y Viguera Editores
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Fernández Donaire, Lidia; Fernández Narváez, Pilar; Tomás Sábado, Joaquín
Galbany Estragués, Paola; Fernández Donaire, Lidia; Valls Molins, Roser
Santos-Ruiz, Susana; López Parra, Marta; Sánchez-Rueda, Guadalupe; Bardallo-Porras, Lola; Fernández Donaire, Lidia; Zabalegui Yárnoz, Adelaida; Abril-Sabater, Dolors; Varez-Pelaez, Susana; Tomás Sábado, Joaquín