Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/50731
Título: | The construction of infant and primary school teachers’ identity during their initial professional development and first years of work (Identidoc). Summary, main results and contributions |
---|---|
Autor/a: | Sancho, Juana Ma.; Hernández, Fernando (Hernández Hernández); Martínez, Sandra; Padilla Petry, Paulo; Montané López, Alejandra; Herraiz García, Fernando; Larraín, Verónica; Susana Creus, Amalia; Domingo Peñafiel, Laura; Vidiella Pagès, Judit; Correa Gorospe, José Miguel; Aberasturi Apraiz, Estíbaliz; Gutierrez Cuenca, Luispe; Martinez Arbelaiz, Asun; Fernández Olaskoaga, Lorea; Losada Iglesias, Daniel |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Desenvolupament professional -Formació del professorat -Identitat (Psicologia) -Career development -Teacher training -Identity (Psychology |
Derechos: | cc-by-nc-nd, (c) Sancho, Juana Ma. et al., 2013
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Objeto de conferencia |
Editor: | Esbrina. Universitat de Barcelona |
Compartir: |