Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/89571

Analyzing the effects of emotion management on time and self-management in computer-based learning
Arguedas, Marta; Daradoumis, Athanasios; Xhafa Xhafa, Fatos
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació::Ensenyament virtual (eLearning)
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu
-Affective education
-Time management
-Affective learning
-Emotion management
-Time and self-management
-Behavioral engagement
-Cognitive engagement
-Self-regulation
-Achievement orientation
-Educació emocional
-Temps--Organització
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Versió presentada
Article
Elsevier
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Arguedas, Marta; Casillas, Luis; Xhafa Xhafa, Fatos; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Arguedas, Marta; Xhafa Xhafa, Fatos; Casillas, Luis; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Marquès Puig, Joan Manel; Vilajosana Guillen, Xavier; Daradoumis, Athanasios; Navarro Moldes, Leandro
Marquès Puig, Joan Manel; Navarro Moldes, Leandro; Daradoumis, Athanasios