Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/120984

Les visites culturals: una estratègia didàctica per la història de la professió
Valls Molins, Roser; Roldán, A. (Aurora)
Universitat de Barcelona
Les visites són un compo­nent important de la progra­mació de la assignatura, ja que ajuden a potenciar el contacte directe amb el docu­ment com base de investiga­ció i en una perspectiva de treball científic. Les visites culturals tenen varis objectius: realitzar una activitat relacionada amb la història de la professió fora de l'aula, integrar els conei­xements impartits en las clas­ses expositives, avançar cap un aprenentatge lúdic que permeti facilitar unes relacio­nes docents de professora-­alumnes i fomentar en l'a­lumne la seva pròpia capacitat investigadora.
-Didàctica de la història
-Història de la infermeria
-Ensenyament de la infermeria
-Relacions professor-alumne
-Estratègies d'aprenentatge
-History teaching methods
-History of nursing
-Nursing education
-Teacher-student relationships
-Learning strategies
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2003
Article
Article - Versió publicada
Àgora d'Infermeria SRL
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Valls Molins, Roser; Roldán, A. (Aurora)
Roldán, A. (Aurora); Pastor Durán, Xavier; Palomeque, A.; Moreno, A.; Quiñones, E.
Arranz Betegón, Ángela; Montenegro Nadal, Gala; García Moliner, Marta; Roldán, A. (Aurora); Camacho Sáez, Alba; García, Milagros; Goberna Tricas, Josefina; Botet Mussons, Francisco; Gratacós Solsona, Eduard