Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/33786

Financialization, economic crisis, and corporate strategies in top media companies: the case of Grupo Prisa
Almiron, Núria, 1967-; Segovia, Ana I.
-Financialization
-Economic crisis
-corporate strategies
-Grupo Prisa
-Spain
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Copyright © 2012 (Nuria Almiron & Ana I. Segovia). Licensed under the Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives (by-nc-nd). Available at http://ijoc.org.
Artículo
Artículo - Versión publicada
University of Southern California, Annenberg School for Communication & Journalism
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Almiron, Núria, 1967-; Llorens, Carles; Segovia, Ana I.; Bas Portero, Juan José; Grau, Helena P.; Suárez Candel, Roberto
Bas Portero, Juan José; Segovia, Ana I.; Llorens, Carles; Almiron, Núria, 1967-; Grau, Helena P.; Suárez Candel, Roberto
Almiron, Núria, 1967-; Narberhaus Martínez, Marta; Mauri, Marcel, 1977-