Title:
|
Influencers gastronòmics: Una aproximació a les seves particularitats i a com bloguers i instagramers poden arribar a ser referències dins la comunicació gastronòmica
|
Author:
|
Company Girbau, Cristina
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Oliver Pérez, Marisa; Creus, Amalia Susana |
Abstract:
|
L'objectiu d'aquest estudi és oferir una aproximació a les particularitats d'alguns bloguers i instagramers que van iniciar la seva activitat a la xarxa per afició, actualment considerats influencers gastronòmics, així com detectar els factors que poden arribar a determinar el seu èxit dins l'àmbit de la comunicació gastronòmica. |
Abstract:
|
Our purpose is to analyze in an approximately way the characteristics of these profiles living on the network, and identifying the factors that can determine their success, the same ones that are leading them to be considered gastronomic communication referents nowadays. |
Abstract:
|
El objetivo de este estudio es ofrecer una aproximación a las particularidades de algunos bloguers y instagramers que iniciaron su actividad en la red por afición, actualmente considerados influencers gastronómicos, así como detectar los factores que pueden llegar a determinar su éxito dentro del ámbito de la comunicación gastronómica. |
Subject(s):
|
-gastronomia -influenciadors -xarxes socials -Instagram -gastronomy -influencers -social networks -Instagram -gastronomía -influenciadores -redes sociales -Instagram -Social networks -- TFG -Xarxes socials -- TFG -Redes sociales -- TFG |
Rights:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|